Searching...
1 Aralık 2013

Ünlü oyuncu Paul Walker hayatını kaybetti

01:50
Amerikalı oyuncu Paul Walker, Los Angeles yakınlarında geçirdiği bir trafik kazası sonucu yaşamını yitirdi.




Türkiye'de izleyicilerin, özellikle 'Hızlı ve Öfkeli' (Fast and Forious) filmleri ile Yalan Rüzgarı (The Young and The Restless) dizilerinden tanıdığı   , Los Angeles yakınlarında geçirdiği bir trafik kazası sonucu yaşamını yitirdi.








Bir arkadaşıyla bağış gecesine katılmak üzere yola çıkan Paul Walker, arkadaşının kullandığı aracın kaza yapması sonucu öldü.
Los Angeles Bölge Şerifi, kazada iki kişinin öldüğünü, Paul Walker’ın yolcu koltuğunda olduğunu bildirdi. Görgü tanıkları, ismi açıklanmayan sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu yoldan çıkan Porsche marka aracın alev alarak yanmaya başladığını ve tamamen hurdaya döndüğü belirtti.
15 YAŞINDA BİR KIZI VARDI

15 yaşında bir kızı olan yıldız oyuncunun, son olarak 6'ncısı çekilen Hızlı ve Öfkeli filminin 7'ncisi için yapımcı firma ile çalışmakta olduğu bildirildi.

2001’den bu yana 5 farklı ‘Hızlı ve Öfkeli’ filminde boy gösteren başarılı aktör, dünya çapında tanınan serinin bugünlerde çekilmekte olan 7'nci filminde de rol alıyordu. Hızlı ve Öfkeli’nin 7'sinin çekimlerine ABD’deki Şükran Günü tatili sebebiyle ara verilmişti. 







WALKER: ÖDEDİĞİM CEZALARIN SAYISINI UNUTTUM
Araba kazasında hayatın kaybeden Paul Walker, Hızlı ve Öfkeli serisinin 5’incisi vizyona girerken Hürriyet Dünyası'ndan Reha Erus’a verdiği röportajında arabalara olan merakından bahsetmişti.

Dünyanın en yakışıklı erkekleri arasında gösterilen Paul Walker’ın otomobil tutkusu, dedesi ve babasından geliyor. 18 tane otomobili olan genç aktör, otomobillere modifiye yapan bir tamirhanenin de sahibi.

Walker, “Direksiyona ilk oturduğumda 7 yaşındaydım. Bir daha da bırakmadım. Dedem iyi bir boksördü ve aynı zamanda yarış otomobillerine merakı vardı. Bu tutkusunu babama da aşılamış. Babam Daytona’da yarıştı. Ve bu heves, ondan bana geçti.”

Araba yarışlarına da katıldığını belirten ünlü aktör, “Her hafta sonu San Fernando’da yarışırdım. Orada iddialı yarışlar olurdu. Bazen otomobil kazanırdım, bazen de kaybederdim. Şimdi bu zevki filmlerde tadıyorum.”

Hız tutkunu olduğunu dile getiren Walker, “Ödediğim trafik cezalarının sayısını unuttum.”

0 yorum:

Yorum Gönder