Searching...
12 Ekim 2013

Uzun Bir Aradan Sonra Tekrar Aranızdayım


    

  #AydınAdam Tekrar Aranızda 

  Selam olsun Bilimtrue ailesi. Bu bloga başlarken çok umutluydum . Bilim köşesi kısmının yazarlığını üstlenirken hem kendime hemde siz değerli okuyucularımıza biraz olsun bilimi sevdirmeye ve sizleri elimden geldiğince bilgilendirmeye çalışacağıma dair kendime bir söz vermiştim. Ama bir süre önce elimde olmayan nedenlerden ötürü ( Gerçek yaşamdaki bazı sıkıntılarım sebebiyle ) aranızdan ayrılmak zorunda kalmıştım . Ama tekrar sizinleyim ve kaybettiğim zamanı telafi etmek için can atıyorum ve tekrar sizinle olmaktan mutluluk duyuyorum. Hepinize iyi geceler. 

                                                                               Saygılarımla #AydınAdam 

0 yorum:

Yorum Gönder