Searching...
27 Haziran 2013

Bilim adamlarından "Uyku getiren müzik"

00:55
Bilim insanlarından Uyumak için yapılmış Müzik

Uykusuzluk sorununu yaşayan bilir. Bir o yana dönersin bir bu yana dönersin, saatlerce uyumaya çalışıp sonunda başarabilirsen ne ala. Yoksa tüm gün tam bir aura içinde hayalle gerçek arası geçecek demektir. Hele bu sık sık yaşanıyorsa insanın hayatını çok olumsuz şekilde etkileyebiliyor. Çeşitli ilaçlar var ancak onların ne kadar zararlı olduğu herkesin malumu. Uyku ilaçlarının bünyeye ve beyne verdiği hasarları ayrıca bir yazıda paylaşacağım.

Bu tarz müziklerin işe yaradığına ihtimal vermezdim. Ki zaten etki edenine de ben denk gelmemiştim. Bu denendi ve gerçekten daha ilk dakikalarından göz kapaklarınız ağırlaşmaya başlıyor. Herkeste aynı çalışmayabilir. Bazılarının sonuna kadar, belki de ikinci defa dinlemeleri gerekebilir ama tahmin ediyorum ki sonunda sizin de  uykunuz gelecek. Uykusuzluk problemi yaşayanlara denemeleri şiddetle tavsiye olunur.

                                                                  İşte O Müzik



5 yorum:

  1. müzik sayfada çıkmıyor ismini paylaşabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  2. Efendim sanırsam DNS adreslerinizi değiştirmemişsiniz internetten dns değiştirme diyip aşağıdaki adresleri yazarsanız youtube'a erişebilirsiniz.Müzik youtube üzerinden konuldu.
    195.46.39.39
    195.46.39.40

    YanıtlaSil
  3. Guzel ve başarılı bir muzik .Kesinlikle uykunuzu getiriyor.

    YanıtlaSil
  4. Başarılı kızım cok hızlı uykuya dalmaya başladı

    YanıtlaSil